Rzeczy, które musisz zrobić, zanim prześlesz artykuł do katalogów artykułów

Do wszystkich pisarzy i nie-pisarzy nadszedł czas, aby zacząć odkopywać te kreatywne umiejętności pisania.

Wraz z nowoczesną technologią komunikacji pojawia się popularność marketingu opartego na informacjach, który jest jedną z najstarszych i najskuteczniejszych technik pozyskiwania docelowych klientów do witryn i przekształcania ich w kupujących. Właśnie dlatego pisanie artykułów, zgłoszenia i publikacje również stają się popularne.

Istnieje już wiele narzędzi, z których ludzie mogą korzystać, aby ułatwić proces dystrybucji swoich artykułów. Chociaż jest to nieocenione w uzyskaniu większej ekspozycji treści, co stanowi tylko połowę historii.

Przyjrzyjmy się najpierw typowym błędom, które niektórzy popełniają przed przesłaniem treści do katalogów artykułów:

1. Mylenie powodu promowania artykułów z powodem ich napisania.

Pisząc artykuły, istnieją trzy kluczowe korzyści, dlaczego je promujesz; branding, generowanie leadów i promocja, które są częścią Twoich działań optymalizacyjnych.

Ale jest tylko jeden powód, dla którego piszesz artykuł, a jest nim poinformowanie odbiorców. Jeśli artykuł nie będzie koncentrował się na tym podstawowym i najważniejszym celu, nie osiągnie trzech korzyści promocyjnych, ponieważ nikt nie będzie zainteresowany ich lekturą.

Najpierw musisz dowiedzieć się, jak zachęcić ludzi do przeczytania tego, co jest w twoim artykule, a następnie zmusić ich do kliknięcia pola zasobów. Możesz to osiągnąć, tworząc lepsze treści.

2. Brak maksymalizacji możliwości promocyjnych marketingu artykułów.

Być może już wiesz, że Twoje artykuły mogą pomóc Ci wygenerować dodatkowe linki z powrotem do Twojej witryny. Ale czy wiesz, że dzięki tym samym artykułom możesz uzyskać więcej odwiedzających i lepsze wyniki wyszukiwania?

Wymieniaj słowa kluczowe w strategicznych miejscach. Tylko nie przesadzaj. Niektórzy używają nawet tekstów zakotwiczeń, co również jest skuteczną metodą. Ale ważne jest, aby wiedzieć, że większość katalogów nie jest w stanie tego obsłużyć.

Pamiętaj, że nie chodzi tylko o linki prowadzące do Twojej witryny. Częścią dobrego marketingu artykułów jest zdobywanie przez wydawców z dużą liczbą odbiorców i zdobywanie umiejętności wykorzystywania innych marek ze względu na jakość Twojej pracy. Wielką korzyścią są również lepsze wyniki wyszukiwania.

Ale te rzeczy nie wkładają dużo pieniędzy w twoją kieszeń. Istnieją inne czynniki, które mogą zmienić Twoje działania marketingowe w artykuł w szansę, która może zwiększyć Twoje zarobki. Nie tylko zwiększ liczbę odwiedzających Twoją witrynę.

Zacznij od planu i dopilnuj, aby Twój artykuł spełniał funkcję, którą miał pełnić.

3. Publikowanie treści, które nie pomagają czytelnikom.

Być może w trakcie pisania artykułów myślisz, że wszystko, czego chcesz, to linki do Twojej witryny. I wszyscy odwiedzający, których może wygenerować, są w porządku.

Citylight Kraków

Zgadnij co? Nie wszystkie banki artykułów i katalogi będą automatycznie akceptować Twoje treści. Często mają pewne wytyczne i specyfikacje dotyczące artykułów, które akceptują.

Możesz podwoić liczbę witryn, do których możesz się zgłosić, pisząc artykuły, które katalogi chcą udostępniać innym osobom. Wystarczy jeden wydawca ze stu tysiącami czytelników, aby z dnia na dzień zwiększyć potencjalną publiczność.

Napisz artykuły, które wydawcy chcą w swoich publikacjach, jeśli chcesz, aby marketing artykułów działał dla Ciebie najbardziej efektywnie. Oznacza to również, że musisz przestrzegać standardowych wytycznych, sprawdzać pisownię, badać dobry temat, a nawet zatrudniać pisarza, który stworzy dobre treści w Twoim imieniu.

W końcu to wszystko jest naprawdę kwestią wyboru z Twojej strony. Możesz zacząć uzyskiwać niewielką ekspozycję dzięki zwiększonym linkom, ale na bardzo podstawowym poziomie. Lub ciesz się ogromną ekspozycją dzięki odrobinie dodatkowego czasu na tworzenie wysokiej jakości treści.

To będzie twój wybór. Możesz nie zdawać sobie sprawy z faktu, że artykuł przesłany w katalogach nie ma mieć takiego samego poziomu ekspozycji, jak treści ściśle ukierunkowane, skierowane do wąskiej grupy ludzi.

Poznaj różnicę między tymi dwoma, a z pewnością pomoże ci to wiedzieć, jakie artykuły pisać i przesyłać.

Dodaj komentarz